Regulamin - CleanPro.com.pl

REGULAMIN SERWISU CleanPro.com.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy działający pod adresem https://cleanpro.com.pl jest własnością Firmy Aquarius z siedzibą 45-065 Opole ul. Reymonta 11/2, nr NIP: PL 7541014081, nr REGON: 530915717.
- Wszelkie elementy graficzne, teksty, znaki towarowe Firmy Aquarius oraz wszystkich podmiotów, których produkty oferowane są na stronach sklepu internetowego www.CleanPro.com.pl są prawnie zastrzeżone.
II. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Klient sklepu internetowego działającego pod adresem www.CleanPro.com.pl wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych w bazie danych Firmy Aquarius zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 2014, poz 1182 j.t.) o ochronie danych osobowych. Dane te przechowywane są wyłącznie w celu realizacji zlecenia nabycia produktów oraz prowadzenia akcji marketingowych, promocyjnych i reklamowych dla Klientów sklepu, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych przepisami o ochronie danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Firmy Aquarius z siedzibą 45-065 Opole ul. Reymonta 11/2, nr NIP: PL 7541014081, nr REGON: 530915717.
- Złożenie zamówienia przez Klienta i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych oznacza zgodę na otrzymywanie informacji pochodzących od Firmy Aquarius, dotyczących świadczonych usług i dystrybuowanych produktów na adres poczty elektronicznej oraz telefon komórkowy Klienta, udostępniony Firmie Aquarius dla celów realizacji transakcji nabycia produktów oraz obsługi technicznej sklepu.
- Każdy Klient ma prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych sklepu. By uzyskać dostęp do własnych danych osobowych wprowadzono procedurę weryfikującą tożsamość użytkownika polegającą na podaniu hasła oraz identyfikatora.
III. REJESTRACJA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Sklep internetowy www.CleanPro.com.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Klientami sklepu mogą być wyłącznie przedsiębiorcy oraz odbiorcy instytucjonalni, prowadzący działalność gospodarczą i identyfikujący się numerem NIP oraz REGON.
- Firma Aquarius za pośrednictwem sklepu internetowego www.CleanPro.com.pl nie prowadzi sprzedaży produktów na rzecz konsumentów w rozumieniu art. 22(1) ustawy z 23 kwietnia 1964 r kodeks cywilny (Dz.U. z 2016, poz 380 j.t.) w związku z ustawą z 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz 827 j.t.).
- Przedmiotem transakcji między Firmą Aquarius a Klientem mogą być wyłącznie towary przedstawione w chwili składania zamówienia na stronach internetowych www.CleanPro.com.pl
- Firma Aquarius zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się na stronach internetowych www.CleanPro.com.pl. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
- Firma Aquarius zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów ze sklepu internetowego.
- Firma Aquarius. zastrzega sobie prawo do zmiany ilości towarów oferowanych w sklepie internetowym.
- Firma Aquarius zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych towarów do sklepu internetowego.
- Zawartość sklepu internetowego www.CleanPro.com.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.
- Firma Aquarius zaznacza, iż wszystkie wymienione towary i ich nazwy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- Złożenie zamówienia odbywa się po uprzednim zapoznaniu się i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu oraz rejestracji na stronie internetowej sklepu.
- Wszystkie pola formularza rejestracyjnego muszą zostać uzupełnione odpowiednimi danymi Klienta. Tylko wtedy możliwe będzie rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia oraz wystawienie faktury VAT. Podanie danych Klienta jest równoznaczne z oświadczeniem o ich prawdziwości. W przypadku danych niepełnych, niewiarygodnych, niezgodnych z regulaminem zamówienie nie będzie realizowane.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się po uprzednim:
- zarejestrowaniu się Klienta na stronie sklepu
- złożeniu przez Klienta zamówienia
- potwierdzeniu zamówienia w postaci wiadomości e-mail wysłanej do Klienta
- otrzymaniu od Klienta płatności za towar (z wyjątkiem towarów, za które opłata zostanie pobrana przy odbiorze oraz przelewów odroczonych)
- Zamówienie jest realizowane gdy towar znajduje się w magazynie lub jest dostarczany przez producentów. W przypadku niedostępności całości lub części towaru Klient zostaje poinformowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Wszystkie zamówienia przyjmowane są i realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia rozpatrywane są do godz. 13:00. Wszystkie zamówienia złożone po tym czasie będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Wszystkie towary wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wyjątkiem są towary na specjalne zamówienie, których czas dostawy jest wydłużony.
- Towary, za które Klient dokonuje przedpłaty, będą wysyłane dopiero po otrzymaniu płatności.
- Forma płatności PRZELEWY ODROCZONE skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców i podmiotów instytucjonalnych, które chcą nawiązać z nami współpracę. Towary dla firm wykorzystujących tę formę płatności będą wysyłane po otrzymaniu przez nas odpowiednich dokumentów oraz podpisaniu przez firmę umowy o współpracy.
- Dział PROMOCJE obejmuje towary, które są aktualnie oferowane w niższej cenie lub sprzedawane w zestawach. Liczba promocyjnych towarów jest ograniczona i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów. Firma Aquarius zastrzega sobie prawo do zakończenia oraz wznowienia promocji w dowolnym momencie.
- Dział NOWOŚCI zawiera towary nowo wprowadzone na rynek lub do oferty sklepu.
- W pewnych przypadkach możliwe jest negocjowanie cen produktów, szczególnie podczas zamówień większej ilości towaru.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
IV. DOSTAWA I CZAS OCZEKIWANIA
- Towary dostarczane są poprzez współpracujące z nami firmy kurierskie. Koszt przesyłki jest uzależniony od wyboru konkretnej Firmy Kurierskiej i konkretnej formy dostawy, co jasno jest określone w procesie składania zamówienia. W szczególnych przypadkach Firma Aquarius może obciążyć Klienta sklepu kosztami przechowywania przesyłki przez firmę kurierską. Sytuacja taka może mieć miejsce m.in. w przypadku nieuzasadnionego braku odbioru przesyłki. Nie wysyłamy towaru za granicę!
- Wszystkie towary wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wyjątkiem są towary na specjalne zamówienie, których czas dostawy jest wydłużony oraz towary, których aktualnie brak w asortymencie producentów.
- Towary, za które Klient dokonuje przedpłaty, będą wysyłane dopiero po otrzymaniu płatności.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Towary dla przedsiębiorców i odbiorców instytucjonalnych, którzy chcą nawiązać z nami współpracę, będą wysyłane po otrzymaniu przez nas odpowiednich dokumentów oraz podpisaniu przez przedsiębiorcę lub odbiorcę instytucjonalnego umowy o współpracy.
- Na czas dostarczenia przesyłki składają się: czas realizacji zamówienia (przygotowanie towarów do wysyłki) oraz czas dostarczenia przesyłki przez kuriera.
- W razie wydłużenia czasu oczekiwania na przesyłkę Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie drogą elektroniczną lub telefonicznie.
- Firma Aquarius nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia leżące po stronie firmy kurierskiej realizującej zlecenie.
V. PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny wyrażone są w złotych polskich i są wyrażone w dwóch wartościach: NETTO (nie zawiera podatku VAT) i BRUTTO (zawierająca podatek VAT)
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Przyjmowane przez nas formy płatności to:
- przedpłata na konto
- płatność przy odbiorze przesyłki
- szybkie płatności za pośrednictwam systemu: Autopay
- przelewy odroczone, po podpisaniu stosownej umow
- Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
VI. ZWROTY, ZMIANY W ZAMÓWIENIACH, REKLAMACJE I GWARANCJA
- Wszelkie zmiany w zamówieniu mogą być dokonywane przez Klienta do momentu wystawienia faktury VAT.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
- Zwroty towarów wysyłane są na koszt Firmy Aquarius w przypadku zawinienia po stronie Firmy Aquarius. W każdym innym przypadku zwrot dokonywany jest na koszt Klienta. Zwroty towaru nie uzgodnione wcześniej nie będą przyjmowane.
- W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego lub niezgodnego z postanowieniami umowy Klientowi przysługuje prawo do reklamacji w terminie 3 dni od otrzymania towaru. W tym celu udostępniamy specjalny formularz reklamacyjny, który należy pobrać, uzupełnić i wysłać na adres: sklep@cleanpro.com.pl.
- Sposób rozwiązania i czas rozpatrzenia reklamacji jest uzależniony od rodzaju towaru, jego wad oraz jego dostępności w magazynie lub u producenta.
- W przypadku wszelkich uszkodzeń mechanicznych towaru powstałych podczas transportu, reklamacja będzie uwzględniania jedynie po spisaniu protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.
– w przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki (zgnieciony karton, wyciek chemii itp.) Klienci mają prawo i powinni sprawdzać w obecności kuriera stan przesyłki
– Klient aby sprawdzić towar, który otrzymał musi najpierw pokwitować jego odebranie. Następnie w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki kurier ma obowiązek sporządzenia protokół szkody
– Kurier ma obowiązek poczekać 10 min na przyjęcie towaru, natomiast za każde następne rozpoczęte 5 min oczekiwania firma kurierska może obciążyć nas kosztami
– proszę nie wiązać firmy kurierskiej z reklamacjami, które obejmują nasze wewnętrzne procedury (ilość, jakość towaru, poprawność zamówienia itp.) - Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym udzielane są gwarancje producentów. W sprawie serwisowania wszelkich zakupionych w naszym sklepie urządzeń należy kontaktować się bezpośrednio z producentem.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Firma Aquarius zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania działalności sklepu internetowego i dystrybucji jego produktów z powodu prac administracyjno – konserwacyjnych.
- Wygląd produktów na fotografiach może różnić się od rzeczywistego wyglądu produktów.
- Firma Aquarius informuje, iż sklep internetowy www.CleanPro.com.pl może zawierać błędy techniczne oraz merytoryczne, które będą weryfikowane natychmiast po ich wykryciu.
- Wszelkie informacje dotyczące parametrów, właściwości oraz specyfikacji towarów pochodzą z materiałów publikowanych, ogłaszanych lub otrzymywanych od ich producentów, tym samym Firma Aquarius nie ponosi odpowiedzialności za ich prawdziwość, rzetelność, zgodność ze stanem faktyczno – prawnym jak i zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów z tego tytułu.
- W sprawach nie określonych w niniejszym regulaminie obowiązują prawa Kodeksu Cywilnego.
- Przeczytanie regulaminu oznacza akceptację jego postanowień.
- Firma Aquarius zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie bez podawania przyczyn i bez wcześniejszych uprzedzeń, przy czym zmiana będzie obowiązywać od momentu zamieszczenia jej na stronie sklepu internetowego.
- Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów wynikłych z tytułu interpretacji niniejszego regulaminu jak i realizacji transakcji jest sąd miejscowo właściwy według obowiązujących przepisów.
AQUARIUS
45-065 Opole ul. Reymonta 11/2
tel. +48 606 774 821
45-065 Opole ul. Reymonta 11/2
tel. +48 606 774 821
www.cleanpro.com.pl

